Na towar zakupiony w naszym sklepie Kupujący otrzymuje gwarancję sklepu lub producenta.  Okres gwarancji uzależniony jest od rodzaju zakupionego sprzętu. 

       Tunery, dekodery, konwertery, anteny aktywne etc. są objęte gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru Nabywca znajdzie w nim wady techniczne, należy odesłać go na swój koszt, na adres podany w zakładce "O nas", bądź bezpośrednio do serwisu producenta co znacznie skraca czas naprawy.

       Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszty towaru reklamowanego zwrócimy lub wymienimy na inny natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę (paragon) oraz protokół uszkodzeń sporządzony w obecności kuriera (w przypadku, gdy paczka była uszkodzona).

 

Uszkodzenia mechaniczne badź spowodowane nieodpowiednim użytkowaniem nie podlegają gwarancji.


Więcej informacji w zakładce "regulamin sklepu".