Regulamin  sklepu internetowego
 
 
Sklep dokonuje sprzedaży dla osób fizycznych i podmiotów gospodarczych, wyłącznie na zamówienia przesłane drogą elektroniczną. Kupujący wraz z towarem otrzymuje zawsze paragon lub fakturę VAT, zgodnie z danymi zawartymi w zamówieniu.
 
1. Zamówienia
 
a) Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatycznie wysyłany przez sklep list elektroniczny z treścią zamówienia. W przeciągu 24h ( max 48h ) pracownik potwierdzi zamówienie i poda dane niezbędne do dokonania płatności za zamówienie. 
b) W przypadku braku zamówionego towaru sklep może anulować zamówienie w całości lub jego części.
d) Towary oferowane w sklepie internetowym są fizycznie dostępne na naszym stanie magazynowym. Nie handlujemy towarem wirtualnym.
 
2. Sposoby dostawy
 
a) Przesyłka kurierem lub za pośrednictwem Poczty Polskiej:
Kupujący ponosi koszt dostawy według cennika transportu. Towar będzie wysłany w ciągu 1-2 dni roboczych od odnotowania wpłaty na naszym koncie bankowym.  
W trakcie odbioru przesyłki kupujący ma prawo po podpisaniu listu przewozowego i uregulowaniu należności ( w przypadku pobrania ), w obecności kuriera lub pracownika poczty sprawdzić stan i zawartość przesyłki. Należy zwrócić szczególną uwagę na wszelkie uszkodzenia opakowania, taśm zabezpieczających. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy w obecności spedytora spisać protokół szkody. Należy opisać w nim wszelkie uszkodzenia opakowania i zawartości. Należy także natychmiast zawiadomić sklep. 

b) Odbiór osobisty:
Prowadzimy tylko sprzedaż wysyłkową
 
3. Warunki dostawy
 
Okres dostawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od sprzedawcy.
Zamówienia na kwotę powyżej 2000zł są dostarczane na koszt Sklepu.
W przypadku braku towaru w magazynie Sklep informuje o tym Kupującego. Sklep określi termin dostawy lub zaproponuje, o ile to możliwe, towar o porównywalnej cenie, parametrach i jakości. Kupujący w takim przypadku może zrezygnować z zakupu, czekać na dostawę lub zaakceptować proponowany towar. Swoją decyzję klient przesyła pocztą elektroniczną. Brak decyzji jest równoważny z rezygnacją z zakupu.
 
4. Sposób płatności.
 
a) Przelewem: towar jest wysyłany po  wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu.
b) ---

 
 
5. Gwarancja
 
Na towar zakupiony w naszym sklepie Kupujący otrzymuje gwarancję sklepu lub producenta. 
Okres gwarancji uzależniony jest od rodzaju zakupionego sprzętu.
Piloty, tunery, dekodery, anteny, wzmacniacze, zasilacze oraz inne podobne sprzęty
są znakowane specjalną naklejką plombą naszego sklepu.
Brak tego znacznika powoduje odmową uznania zwrotu lub gwarancji na dany produkt.
 
Wszelkiie reklamacje proszę zgłaszać na piśmie dołączanym do produktu reklamowanego.
 
6. Zwrot towaru
 

Artmedia_sklep jest prowadzony przez firmę zarejestrowaną w CEIDG pod numerem NIP 7541650486 REGON 161469781 pod nazwą: ArtMedia Gabriela Waliczek adres firmy: 46-070 Domecko, ul. Opolska 86 kontakt: ams0221@artmedia-sklep.pl lub tel. +48 patrz wyżej

Konsument może w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Nabywca ponosi wszystkie koszty zwrotu produktu. Wolę odstąpienia od umowy proszę zgłosić drogą emailową lub pocztą tradycyjną na wyżej podany adres. Po otrzymaniu oświadczenia prześlemy pocztą elektroniczną potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. By zachować prawo do odstąpienia od umowy produkt należy odesłać najpóźniej w 14 dniu kalendarzowym od jego otrzymania. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Prawo odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie rzeczy nieużywanych. Produkt  i dodatkowe akcesoria mają być kompletne i nieuszkodzone, za pomniejszenie tej wartości odpowiada Kupujący. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tych samych sposobów, jakie zostały użyte przy zawieraniu pierwotnej transakcji zgodnie ze szczegółowymi przepisami zawartymi w ustawie. Zwrotu wpłaty dokonujemy po otrzymaniu i sprawdzeniu produktu zwracanego w terminie do 14 dni od otrzymania go. Proszę pamiętać o konieczności wypełnienia oświadczenia:

 

- pobierz druk reklamacja / zwrot

 
 
7. Opisy towarów, zdjęcia, ceny, pomyłki.
 
a)  Sklep może odmówić sprzedaży towaru, jeśli opis towaru, informacja o dostępności towaru, cena lub stawki podatku VAT zawierają błędy.
b) Zdjęcia produktów nie są elementem opisu technicznego i nie mogą być podstawą do reklamacji z tytułu niezgodności parametrów technicznych. W szczególności np. zestawy komputerowe są prezentowane na zdjęciach z przykładowymi monitorami, które należy zakupić oddzielnie.
c) Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane opisy techniczne były zgodne z rzeczywistymi, ale np. ze względu na zmiany parametrów dokonywane przez producenta mogą się pojawić rozbieżności za które sklep nie bierze odpowiedzialności. Należy sprawdzać parametry techniczne na stronach internetowych producenta lub skontaktować się ze sklepem w celu uzyskania informacji.
d) Niniejszy cennik sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Złożenie zamówienia nie jest równoważne z zawarciem umowy. Klient akceptuje warunki w momencie potwierdzenia zamówienia.